halllon skrev:Tusen takk for all støtten, folkens!!!![]()
![]()
Det har vært helt sinnsykt rått å kunne få lov til å kjøre mot de store gutta! En ting er at de har et ganske stort apparat rundt seg, men de har masse masse konkurranseerfaring fra Formula Drift, og det er rått å følge med på hvordan de trener og "gjør løpene". I Seattle hadde jeg endel førerfeil og et par store mot Foust - det står litt om det i linken GT500 postet hvis noen er interesserte.
I det hele tatt er jeg veldig takknemlig for at vi har fått hjelpen vi har trengt for å kunne kjøre, og det har vært helt utrolig å se hvor mange her hjemme som har ønsket at det skulle gå bra med oss. Det er mye konkurranse om alt og trangt om pengene der borte, så vi prøver å lære underveis og skjønne gamet sakte men sikkert. Det hadde vært en drøm å kunne få til å kjøre full FD-sesong.
Akkurat nå sover Steffen og jeg på et gulv på flyplassen i Las Vegas, etter å ha fått "Secondary Inspection" i Philadelphia og nesten nektet adgang til USA. Det førte til at vi mista flyet, og blir forsinket til LA. Og nå fikk jeg en telefon om at baggen min var funnet på en damedo i Phoenix, uten baggage tags... Awesome! Hehe. Alt er i rute, som vanlig
ealoken skrev:
Hvorfor ble dere nesten nekta adgang?
Lykke til Fredric
ealoken skrev:Hvorfor ble dere nesten nekta adgang?
Lykke til Fredric
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest