halllon Søn Okt 18, 2009 6:24 am
Da er 2 uker med full gass over, og jeg kan med hånda på hjertet si at dette er det mest ekstreme jeg har vært borti. Det er så beinhard konkurranse, mer enn vi så ifjor, og samtidig små marginer som avgjør hvem som går videre, det er HELT VERST!!! Det har vært forskjellige folk på pallen i alle løpene her og det er i det hele tatt vilt hvor spennende det er å ha vært en del av det.
Vi var én dommer fra å få et rerun mot Sam Hübinette, han er en av de mest erfarne og samtidig en av de beste til å følge og sannsynligvis en av de verste å møte hvis ikke du har mer feste og fart enn ham. Mitt lederun var et av de beste jeg har hatt her, og jeg er superhappy med å klare å treffe når det gjaldt der, men jeg klarte ikke å henge på når han ledet. Sam er en veldig dyktig sjåfør og all respekt for det!
Alle gutta har stått på sinnsykt siste to ukene og jeg er kjempestolt av hele teamet! Vi har treffi muren fire ganger, har sitti og kjørt i Supraen i timesvis i 44 varmegrader (opp mot 60 grader inni) og truffet MASSE bra folk her borte. Til tross for at det er big business her borte og superkonkurranse er drifting en stor familie. Akkurat som her hjemme!! Takk for et helt konge 2009, folkens!!
Fredric
Team Japan Auto - Heckschläude - BlackBoxMedia - BS Bildeler - Panvulk - ABC Industriservice -