planer :
mere bur
oljekjøler
innerkjermer
lakkering

nei jeg har ikke kjørt noe gokart , men skal snart til irelan på prodrift acedamy og ta kurs;)bosgleder skrev:utrolig stilig at du satser så tidligballs;) for å øke sjansene med disp bør du ha drevet med motorsport tidligere, har du kjørt aktivt gocart eller lignende?
K.Nielsen skrev:;)nei jeg har ikke kjørt noe gokart , men skal snart til irelan på prodrift acedamy og ta kurs;)bosgleder skrev:utrolig stilig at du satser så tidligballs;) for å øke sjansene med disp bør du ha drevet med motorsport tidligere, har du kjørt aktivt gocart eller lignende?
bosgleder skrev:K.Nielsen skrev:;)nei jeg har ikke kjørt noe gokart , men skal snart til irelan på prodrift acedamy og ta kurs;)bosgleder skrev:utrolig stilig at du satser så tidligballs;) for å øke sjansene med disp bør du ha drevet med motorsport tidligere, har du kjørt aktivt gocart eller lignende?
Stilig, jeg kunne vel trengt en tur der jeg også hehe, Det høres jo ut som du har familie som backer bra opp. Jeg hadde skjekket med NBF om hvordan du bør gå frem så du ikke må vente helt til du er 18, Fredric Øksenvad satt vel og kriblet ganske så lenge og kjørte som om han hadde stålet bilen siste dagen på Prodrift Academy hehe, skills.
Morro og høre at neste gebrasjon er i komminga. Lykke til!
F.Øksnevad skrev:
Men jeg tviler sterkt med at en deltakelse på prodrift academy kan styrke deg med å få disp. i drifting.. men mye kan skje de neste årene... Kanskje det kan bli et likt opplegg som i bilcross.. som 15 åring kan man trene og som 16 åring så kan man delta på løp.. hadde vært gromt detHør med NBF du
bosgleder skrev:
Stilig, jeg kunne vel trengt en tur der jeg også hehe, Det høres jo ut som du har familie som backer bra opp. Jeg hadde skjekket med NBF om hvordan du bør gå frem så du ikke må vente helt til du er 18, Fredric Øksenvad satt vel og kriblet ganske så lenge og kjørte som om han hadde stålet bilen siste dagen på Prodrift Academy hehe, skills.
Morro og høre at neste gebrasjon er i komminga. Lykke til!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest