Realcar add BSbildeler add

Kristoffer's 180 sx

Kristoffer's 180 sx

Innlegg K.Nielsen Tir Sep 01, 2009 8:56 pm

hei! da jeg var mindre så sto jeg og sikkla på alle driftebilene som var på løp, men en dag gikk drømmen i oppfylese , og 2 uker før jeg blei 13 år kjøpte jeg gammle bilen til kim skedsmo. håper på og få disp når jeg blir 16 :D

planer :

mere bur

oljekjøler

innerkjermer

lakkering
K.Nielsen

Re: Kristoffer's 180 sx

Innlegg K.Nielsen Tir Sep 01, 2009 9:05 pm

Bilde
K.Nielsen

Innlegg K.Nielsen Tir Sep 01, 2009 9:11 pm

fikk frontfanger av Jan k til bursdag :D
K.Nielsen

Innlegg EGRacing Tir Sep 01, 2009 9:19 pm

Ja gratulerer med dagen :mrgreen:
- 85 Toyota Levin AE86 driftspec
- 03 VW Transporter 2.5 TDi

http://www.egracing.net
http://www.twitter.com/EGRacing
Brukerens avatar
EGRacing

Innlegg jan k Tir Sep 01, 2009 9:54 pm

Gratulerer med dagen Kristoffer! Dette blir et fett prosjekt!
jan k

Innlegg K.Nielsen Tir Sep 01, 2009 9:58 pm

takk :D
K.Nielsen

Innlegg F.Øksnevad Tir Sep 01, 2009 10:47 pm

Utrolig kult!! Gratulerer så mye med bilkjøp! :D Husker selv når jeg kjøpte, var ikke på jorda det første halve året tror jeg.. ;) Hadde vært kult hvis du hadde fått disp. og kunne kjørt som 16.. selv om det enda er en stund igjen, men det er bare å smøre seg med tålmodighet! For det er verdt det så absolutt!!! :D

Stå på videre :D
Brukerens avatar
F.Øksnevad

Innlegg bosgleder Ons Sep 02, 2009 11:19 am

utrolig stilig at du satser så tidlig ;) balls;) for å øke sjansene med disp bør du ha drevet med motorsport tidligere, har du kjørt aktivt gocart eller lignende?
Espen Berge Olsen "BO"
Nissan 180 SX # 54
WV LT31 ( Team Trekkbil sammen med #56)
www.bosgleder.com
www.nafmotorsportkristiansand.no
bosgleder

Innlegg K.Nielsen Ons Sep 02, 2009 2:57 pm

;)
bosgleder skrev:utrolig stilig at du satser så tidlig ;) balls;) for å øke sjansene med disp bør du ha drevet med motorsport tidligere, har du kjørt aktivt gocart eller lignende?
nei jeg har ikke kjørt noe gokart , men skal snart til irelan på prodrift acedamy og ta kurs;)
K.Nielsen

Innlegg bosgleder Ons Sep 02, 2009 7:49 pm

K.Nielsen skrev:;)
bosgleder skrev:utrolig stilig at du satser så tidlig ;) balls;) for å øke sjansene med disp bør du ha drevet med motorsport tidligere, har du kjørt aktivt gocart eller lignende?
nei jeg har ikke kjørt noe gokart , men skal snart til irelan på prodrift acedamy og ta kurs;)

Stilig, jeg kunne vel trengt en tur der jeg også hehe, Det høres jo ut som du har familie som backer bra opp. Jeg hadde skjekket med NBF om hvordan du bør gå frem så du ikke må vente helt til du er 18, Fredric Øksenvad satt vel og kriblet ganske så lenge og kjørte som om han hadde stålet bilen siste dagen på Prodrift Academy hehe, skills.

Morro og høre at neste gebrasjon er i komminga. Lykke til!
Espen Berge Olsen "BO"
Nissan 180 SX # 54
WV LT31 ( Team Trekkbil sammen med #56)
www.bosgleder.com
www.nafmotorsportkristiansand.no
bosgleder

Innlegg K.Nielsen Ons Sep 02, 2009 10:12 pm

haha :) ja dem er gode og ha :P takk takk :D
K.Nielsen

Innlegg F.Øksnevad Ons Sep 02, 2009 10:37 pm

bosgleder skrev:
K.Nielsen skrev:;)

Stilig, jeg kunne vel trengt en tur der jeg også hehe, Det høres jo ut som du har familie som backer bra opp. Jeg hadde skjekket med NBF om hvordan du bør gå frem så du ikke må vente helt til du er 18, Fredric Øksenvad satt vel og kriblet ganske så lenge og kjørte som om han hadde stålet bilen siste dagen på Prodrift Academy hehe, skills.

Jeg viste ikke at jeg har deltatt på prodrift academy'et....... :lol: Tror nok heller at første gangen jeg prøvde drifting var på Lisensdagen til powerdrift på rudskogen tidligere i sesongen.. ;) Men du hadde rett med at jeg satt og kriblet ganske lenge med å få prøvd drifting ;)

Men jeg tviler sterkt med at en deltakelse på prodrift academy kan styrke deg med å få disp. i drifting.. men mye kan skje de neste årene... Kanskje det kan bli et likt opplegg som i bilcross.. som 15 åring kan man trene og som 16 åring så kan man delta på løp.. hadde vært gromt det ;) Hør med NBF du :)
Brukerens avatar
F.Øksnevad

Innlegg Joacim Ons Sep 02, 2009 11:19 pm

F.Øksnevad skrev:
Men jeg tviler sterkt med at en deltakelse på prodrift academy kan styrke deg med å få disp. i drifting.. men mye kan skje de neste årene... Kanskje det kan bli et likt opplegg som i bilcross.. som 15 åring kan man trene og som 16 åring så kan man delta på løp.. hadde vært gromt det ;) Hør med NBF du :)

Jeg tror at det kan styrke muligheten for å få disp, vis man viser at man kan lovelig dokumentere at man ikke er en fare for seg selv og andre, og eneste måten å gjøre dette på er å trene i utlandet (vis man ikke gidder gokart eller annet, hehe).. Men han har noen år igjen da :P så håper vi kan få til en junior trening eller en treningsamling når det begynner å nærme seg. sikkert mange små brødre og guttunger som vil teste bilen til storebror eller pappa :P
Det blir vell min jobb å snakke med NBF, men har litt kontakt med de via jobben, så håper det går ann å ordne noe der, men som sagt, er noen år til :)
Brukerens avatar
Joacim

Innlegg Joacim Ons Sep 02, 2009 11:54 pm

bosgleder skrev:

er ikke så dyrt for en dag på Prodrift acadamy da :) eller 4 tusen ca, men svir fort av nesten 4 på rudskogen på en hel dag også.. når man regner sammen alt + bil slitajse + +..
Vis det er flere som skal dit, så kan vi jo dra flere da :) har snakka med de, er 13års grense blitt der, så bare å ta med små søsken eller unger og la de leke litt :)
Brukerens avatar
Joacim

Innlegg jan k Tor Sep 03, 2009 6:22 am

Da kan jo jeg være med også da ;)
jan k

Neste

Gå til Prosjekter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest